بکاپ گرفتن از گوگل در کمتر از یک دقیقه با استفاده از Google Takeout
 
آمورش کامپیوتر و ترفند
 
 

علمولوژی: با توجه به حجم وسیعی از اطلاعات که بر روی اینترنت منتشر می شود، بسیاری از کاربران دوست دارند از اطلاعات خود بر روی اینترنت نسخه بکاپ تهیه کنند تا آنها را بر روی کامپیوتر خود نیز ذخیره کنند.

در زیر می خواهیم روشی آسان برای تهیه بک آپ از اطلاعات شخصی مان در سایت گوگل معرفی کنیم.

برای این منظور خود سایت گوگل ابزاری ساده و رایگان به نام Google Takeout (گوگل تیک آوت) تدارک دیده است. تمام کاری که شما نیاز دارید انجام دهید این است که عبارت Google Takeout را در گوگل جستجو کرده و بر روی اولین لینک کلیک کنید. اینگونه شما وارد صفحه ای می شوید که می توانید از تمام اطلاعات خود و یا فقط سرویس هایی که مدنظرتان است نسخه بک آپ یا پشتیبان تهیه کنید.

شما همچنین این امکان را دارید به هر شکلی که می خواهید اطلاعات را ذخیره کنید. می توانید برای ذخیره اسناد از Microsoft Word، ذخیره عکس ها از JPEG و پرزنت ها از Microsoft Powerpoint استفاده کنید. بد نیست ذکر کنیم که گوگل جلوی شما در استفاده از محصولات رقبای آن را نیز نمی گیرد. در واقع حتی در این کار به شما کمک هم می کند. همین نمونه ای است که نشان می دهد Takeout طراحی کاربرپسندی دارد.

پس از اینکه تنظیمات بک آپ خود را انجام دادید، گوگل اطلاعات شما را به صورت فشرده (zip) در آرشیوی قرار می دهد که می توانید آن را دانلود و بر روی هارد دیسکی زیر تخت خود و یا در گاوصندوقتان در بانک سوییس ذخیره کنید.

تمام شد، به همین سادگی!

بیشتر افراد می توانند این کار را هر چند ماه یکبار انجام دهند. البته اگر شما از گوگل به صورت نیمه حرفه ای استفاده می کنید، شاید بخواهید از اطلاعات خود در بازه های زمانی کوتاه تری بک آپ بگیرید.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آمورش کامپیوتر و ترفند و آدرس rct.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 56507
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1